неделя, 3 март 2013 г.



Avon SERENE with gold glitter and one stroke decoration

Здравейте :)

Незнам дали знаете,но всъщност няма от къде да знаете :) ,че аз съм фен на лаковете на Avon .Имам над 70 % от тяхната колекция.По качество могат да се конкурират с доста от по-скъпите марки лакове за нокти,но това си е лично мое мнение,за това не искам да го налагам.За мен единствения недостатък при техните лакове е самата четка...просто не ми е удобна и косъмчетата са някак си разпиляни,тънка е и лака трудно се нанася равномерно.

Доста се чудих дали да си поръчам този лак на AVON,имайки предвид,че не си падам по сини,зелени и тюркоазени цветове.Но в крайна сметка е факт,че вече съм горд притежател на този лак,а името му е Avon Serene.Учудващо за мен беше,че цвета ми допадна и най-вече,че ми стои добре :) Лака е доста покривен.В случая аз съм нанесла 2 пласта,въпреки,че и един беше достатъчен.

 



                                             Тази снимка е правена със светкавица                                                   



А тази е без светкавица,но пък е леко размазана :)





Естествено не се удържах и си доукрасих маникюра със златен брокат.Нарисувах си цветя с любимата ми техника за рисуване ONE STROKE.








Надявам се,че статията ми Ви е допаднала.До нови срещи :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар